Generalforsamling 9. februar. Nu med dagsorden og regnskab

Så er det tiden for årets store begivenhed – generalforsamlingen i sejlklubben. Den afholdes lørdag d. 9. februar 2019 kl. 14.00 i klubhuset i Virksund. Tryk på dagsorden for ordinær generalforsamling 2019 og på årsregnskab 2018 og kom direkte ind på dokumenterne.

Bestyrelsen opfordrer alle medlemmer til at deltage. Vi vil gerne have foretaget en lille, men væsentlig ændring i vedtægterne, og det er kun muligt på generalforsamlingen, såfremt mindst 1/3 af medlemmerne deltager – d.v.s. ca. 35 deltager.
Vedtægtsændringen omhandler præcis dennne tredjedels regel. Læs nærmere i dagsordenen, som er vedhæftet denne indkaldelse.
Skulle man ikke have mulighed for at deltage, men ellers er enig i forslaget til vedtægtsændringen, kan I sende en email til
kenneth@kortcenter.dk med fuldmagt til brug i forbindelse med afstemningen.