Virksund Sejlklub afholder generalforsamling 1. februar kl. 14

Jf. Virksund Sejlklubs vedtægter indkaldes til den årlige, ordinære generalforsamling lørdag den 1. februar i Virksund. Mødet indledes kl. 14 og forventes afsluttet senest kl. 17.

Vi vil opfordre alle medlemmer til at møde op og deltage i mødet. Klubben vil være vært for kaffe, sodavand eller øl under mødet.

Det bemærkes, at medlemmers forslag – jf. vedtægternes §7 – skal være klubbens bestyrelse i hænde senest 1. januar 2020 for at blive behandlet på generalforsamlingen 1. februar 2020. Det bemærkes, at ved årsskiftet er ikke modtaget forslag fra medlemmerne, så dagsorden er som anført nedenfor.

Mødets dagsorden følger vedtægternes § 8. Detaljeret dagsorden for ordinær generalforsamling 2020 findes her.

Bemærk, at bestyrelsen på mødet vil fremlægge forslag til vedtægtsændringer. Bestyrelsen ønsker ændringer foretaget for at opdatere, modernisere og forenkle sejlklubbens vedtægter. Af vedtægtsændringer 2020 i oversigtsform kan man se og sammenligne ændringerne mellem de eksistrende vedtægter og bestyrelsens forslag til nye vedtægter.

Bestyrelsen vil også fremlægge sejlklubbens pejlemærker på mødet. På generalforsamlingen 2019 for et år siden blev dette emne drøftet og bestyrelsen har herefter hen gennem 2019 arbejdet med disse pejlemærker.

Vel mødt

Bestyrelsen for Virksund Sejlklub.