Generalforsamling afholdt uden for klubhuset 2021

Generalforsamling afholdes uden for klubhuset i 2021.

Generalforsamlingen i sejlklubben blev afholdt uden for klubhuset lørdag den 8. juni. Vejret var med os, så det var muligt at afholde mødet i nogenlunde læ for vinden. Knapt 25 medlemmer var mødt op på dagen. Et vældigt fint fremmøde taget omstændighederne og vilkårerne i betragtning.

Mødet blev dygtigt ledet af dirigenten Kristian Brøns. Formanden aflagde som noget af det første på dagsordenen en kort beretning om klubbens aktiviteter og udvikling. Generelt kan siges, at klubben p.t. er i god gænge.

Regnskabet blev godkendt efter Vibeke Stjernebys gennemgang. Det blev bl.a. besluttet, at kontingentet for medlemsskab af klubben fortsat vil være uændret 600 kr. i 2022. Det blev videre vedtage, at der oprettes et familiekontingent på 1500 kr.

Der var endvidere tilslutning til, at klub- og bådforsikringer generelt ændres, så udgifterne hertil minimeres. Der var envidere tilslutning til at indføre egen risiko, når man låner klubbens både, joller eller grej. Egen risikoen indebærer, at man som låner kan blive anmodet om at udrede op til 2000 kr. som egen risiko, såfremt bestyrelsen i det konkrete tilfælde vurderer, at der omkring hændelsen kan være tale om uagtsomhed eller forsætlighed. Bestyrelsen blev pålagt at beskrive principperne for egen betaling. Formanden understregede, at bestyrelsen altid vil foretage vurderingen, hvis der opstår tilfælde og at der altid vil blive tolket positivt eller til fordel for den enkelte låner.

Ulf Karlsen sidder og nyder vejret.

Alle fremmødte takket Ulf Karlsen for hans store støtte og hjælpsomhed på Lystbådehavnen. Som et udtryk for den fantastiske indsats og beredvillighed fik Ulf Karlsen bl.a. tildelt en kniv, som Henning Kristensen havde fremstillet.

I vil alle kunne læse referat mv. på Virksund Sejlklubs møder. Tak til alle, som valgte at deltage i dagens arrangement og tak for opbakningen.

Bestyrelsen Virksund Sejlklub.