Præmieuddeling og generalforsamling lørdag den 5. februar 2022

Præmieuddeling efter onsdagssejladserne i 2021 og ordinær generalforsamling finder sted lørdag den 5. februar i Virksund. Vi starter kl. 14 med præmieuddeling og lige derefter fortsættes med generalforsamling. Vi forventer, at vi kan gennemføre aktiviteterne, så vi afslutter omkring kl. 17.

I henhold til sejlklubbens vedtægter §5 skal mødeindkaldelse til generalforsamling fordeles senest fire uger før mødet. Den foreløbige dagsorden følger emnerne i vedtægternes §5 og findes her: Indkaldelse til generalforsamling 2022.

Eventuelle forslag til dagsordenen skal være bestyrelsen i hænde senest 14. dage før generalforsamlingen, d.v.s. senest 22. januar 2022. Forslag sendes på mail til formanden for Virksund Sejlklub, Jens Kofoed.

Vel mødt