Endelig dagsorden til generalforsamling lørdag den 5. februar 2022

Efter fristens udløb er ikke modtaget yderligere forslag til dagsorden for generalforsamling 5. februar 2022. Det indebærer, at det foreløbige dagsorden nu er endelig. Derudover er resultatopgørelse og balance nu godkendt af sejlklubbens revisorer. Materialet findes nederst i denne nyhed.

Vi starter arrangementet lørdag den 5. februar 2022 kl. 14 med præmieuddeling efter onsdagssejladserne i 2021. Dernæst fortsætter vi med ordinær generalforsamling. Det forventes, at vi kan gennemføre aktiviteterne, så vi afslutter omkring kl. 17.

Her er den endelig dagsorden til generalforsamling 2022 og desuden vedlægges resultatopgørelse 2021 og balance 2021.

Vel mødt