Generalforsamling udsat til lørdag den 26. februar 2022

Bestyrelsen i sejlklubben har desværre med meget kort varsel måtte udsætte præmieuddeling og generalforsamling på grund af dobbelt booking af lokaler. Sejlklubben er selvsagt kede af, at ikke alle deltagere kunne nå at blive kontaktet inden møde og håber forståelse fra alle medlemmer.

Bestyrelsen betragter udsættelsen af arrangementet som en force majeure situation.

Programmet for den udsatte præmieuddeling og dagsorden for den berammede generalforsamling er uændret frem mod den nye dato. Her er den endelig dagsorden til generalforsamling 2022 og desuden vedlægges resultatopgørelse 2021 og balance 2021.

Vi håber at I alle vil deltage 26. februar.