Bliv medlem

Virksund Sejlklub klubfolder – 2023Bliv medlem af Virksund Sejlklub. Årskontingentet for at være medlem af sejlklubben er 600 kr. Hele familien kan blive medlemmer for 1500 kr.

Medlemsskab giver flere fordele, herunder bl.a. deltage i klubbens og andre klubbers aktiviteter, samt lån af professionelt slibegrej, lån af trim materiel, lån af klubbåde, brug af turbøjer og køb af grej via DS hjemmeside – www.dansksejlunion.dk mv.

Det er meget nemt at blive medlem. Du skal blot udfylde formularen nedenfor, så kommer du i kontakt med sejlklubbens kasserer. Du kan også sende en mail på adressen: vibs1628@gmail.com eller kontakte kassereren direkte på telefon 51809514. Indbetaling sker til konto 9261 – 4190026421.

Jeg vil gerne være medlem af Virksund Sejlklub

Dit navn (skal udfyldes)

Angiv med krydsmarkering (x) om du ønsker medlemskab for én person eller for en hel familie:

En personFamilie

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer (skal udfyldes)

Dit fødselsår (første seks cifre i personnummer, fx. 151264)

Adresse (skal udfyldes)
    Vejnavn

Husnummer

Postnummer

Bynavn

Når du har godkendt og afsendt formular, vil du blive kontaktet af sejlklubbens kasserer.

Sejlads og vandsport har bred appel på tværs af køn, alder og fællesskab. Der er plads til alle. Både dem, som opsøger fart og spænding og dem, som søger aktivt fællesskab, naturoplevelser og outdoor aktiviteter.

Virksund Sejlklub rummer sejlerskole, duelighedskursus, pigesejlads, børn og unge sejlads, Stand Up Paddle samt tursejlads og kapsejlads mv. Vi har med andre ord aktiviteter for hele familien. Læs mere om aktiviteterne i Virksund Sejlklubs klubfolder 2023.

Vi synes selv, at vi er rummelige og åbne og har et fantastisk socialt fællesskab. Vi har til huse på lystbådehavnen ved Virksund Dæmningen. Lige uden for døren har vi noget af Danmarks bedste sejlerfarvand.

Vil du høre mere om Virksund Sejlklub, er du også velkommen til at kontakte medlemmer af Virksund Sejlklubs bestyrelse og udvalg.

Bliv medlem af Virksund Sejlklub.