Sejlerskole

Virksund Sejlklub har egen sejlerskole. Den er for alle dem, som har en drøm om at sejle og gerne vil lære at sejle sikkert, nyde det aktive sejlerliv, det sociale samvær, naturen og den friske havluft.

Nysejler ved roret

Sejlerskolen henvender sig til unge og voksne uden sejlerfaring, men med lyst til at lære at sejle for sejl. Undervisningen foregår som en blanding af teori og praksis og der sejles i klubbens sejlbåde, bl.a. en Polaris Drabant, J70 og en H-båd. Bådene er velsejlende og nemme at tumle, og der er altid en erfaren instruktør med.

Program

Sejlerskolen sejler om tirsdagen med start kl. 1830. Normalt sluttes kl. 2100. Velkomst for nyt sejlerskolehold finder sted sidste tirsdag i april i Virksund. Første egentlige sejldag starter tirsdagen efter, d.v.s. første tirsdag i maj. Der sejles herefter hver tirsdag frem til slutningen af juni. I juli ligger sejlerskolen stille på grund af ferie. Herefter genoptages sejlerskolens aktiviteter i august. Vi slutter kursus midt i september.

Sejlerskolens program fremgår af klubbens kalender på forsiden af http://www.virksundsejlklub.dk

Sejlerskolens koordinator er Kristian Brøns. Han kan kontaktes gennem kontaktformularen.

Det er nemt!

Jeg vil gerne indmeldes i sejlerskole og vil gerne snarest kontaktes.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer (skal udfyldes)

Betaling

Deltagere på sejlerskolen betaler 1300 kr. (incl. bøger og kaffe). Indbetaling sker til konto 9261 – 4190026421. Husk at skrive navn og formål med betaling. Du skal samtidig være medlem af Virksund Sejlklub – årskontingentet i Virksund Sejlklub er p.t. 600 kr. Du kan indmelde dig i Virksund Sejlklub ved at klikke her.

Pladserne på sejlerskolen bliver normalt hurtigt optaget, så derfor skal du ikke tøve for længe.