Pigesejlere

Nogen kan en masse, andre mindre – og nogen har bare lyst til at prøve at sejle sejlbåd.

Vi er ikke en sejleruddannelse/sejlerskole – men det findes også i Virksund Sejlklub.

Sejlklubs pigesejlads for aktive kvinder, er for voksne, der er gået fra sejlerskole eller har erfaring med at sejle.

Bliv en del af sejlklubbens pigesejlads og nyd det hyggelige samvær og de gode oplevelser sammen med andre kvinder. Du skal blot være medlem af Virksund Sejlklub.

Virksund Sejlklubs pigesejlads er åben for alle, der har lyst til at sejle, som har været på sejlerskole eller som har lidt erfaring med at sejle.

Pigesejlads betyder ikke, at vi ikke vil sejle med mændene.

• vi vil bare gerne sejle med og mod hinanden

• vi vil lære af hinanden,

• vi vil udvikle os som sejlere,

• vi vil have det sjovt sammen.

Følg med i pigesejlads på facebook: pigesejlerne virksund.

Pigesejler ved roret

Pigesejlads finder sted på mandage med start kl. 18.30, hvor  vi fordeler alle på bådene og aftaler aftenens program. Efter turen på vandet afslutter vi aftenen i klubhuset, hvor vi skiftes til at stå for kaffe og kage.

Pigesejlernes koordinator er Mary-Ann Steenbryggen Christiansen. Hun kan kontaktes ved brug af kontaktformularen.

Det er nemt!

Jeg vil gerne tilmeldes pigesejlads og gerne snarest kontaktes.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer

Du kan også finde Mary-Ann Steenbryggen Christiansens eller Lisbeth Rejsenhus ved at trykke her.

Program for pigesejlads

Vi mødes mandage kl. 1830 ved klubhuset.

Vi byder velkommen til nye sæson og nye sejlere mandag 22. april i Virksund med information og tjek af redningsveste.

Vi sejler herefter på mandage i maj og juni, august og september, d.v.s. 13. og 27. maj, 3. 10. og 17. juni,  12., 19. og 26. august, 2. og 9. september.

Afslutningstur finder sted 14. – 15. september.

Datoerne for pigesejlads findes også i klubbens kalenderen på forsiden af www.virksundsejlklub.dk

Eventuel afmelding til sejladsaftener til Mary-Ann på sms eller telefon.

Bliv medlem af klubben

For at være aktiv deltager i pigesejlads skal du være medlem af Virksund sejlklub. Meld dig ind her.