Sejl med som gast

Gastebørs

Sejl med som gast i Virksund Sejlklub. Vi sejler onsdag aften. Der er normalt ledige gastepladser.

Hvad skal du egentlige gøre for at komme ud og sejle? Er du interesseret, så kom til Virksund Sejlklub eller brug kontaktformularen nedenfor, så vil du høre fra sejlklubben.

Når en båd skal sælges, står gasterne ofte tilbage på molen og spejder efter ny hyre? Det hænder også, at en skipper søger nye gaster. I disse situationer skal du som skipper eller gast benytte kontaktformularen.

Jeg vil gerne sejle som gast i Virksund Sejlklub og vil gerne kontaktes.

Dit navn (skal udfyldes):

Din e-mail (skal udfyldes):

Dit telefonnummer (skal udfyldes):

Evt. andre bemærkninger kan indsættes her:

Du kan kontakte Jørgen Christiansen i kapsejladsudvalget. Du kan også komme i kontakt med ham ved at benytte kontaktformularen nedenfor.

Som gast kan du også møde op i Virksund Sejlklub en onsdag til skippermøde kl. 1825 og melde dig som gast.

Læs også mere om, hvordan du bliver medlem af klubben.