Præmieaften for sejlersæsonen 2022

Helt som vi plejer blev der afholdt præmieaften for den afsluttede sejlersæson 2022. Lidt under 40 medlemmer deltog i denne markering.

Alle resultater fra de tre kapsejladsserier i klubben kan læses her: De samlede kapsejladsresultater 2022

Klubmesterskab (17 sejladser)

Første løb: Vinder blev Hue- Ha med Henning Kristensen som skipper.

Andet løb: Vinder blev Ælle-bælle-ni-ti med Leif Folke som skipper.

Tredje løb: Vinder blev Blues med Jens Kofoed som skipper.

Fjerde løb: Vinder blev Spir med Claus S. Nielsen som skipper.

Virksundmesterskab (tre sejladser)

Løb uden spiler: Vinder blev Blues med Jens Kofoed som skipper.

Løb med spiler: Vinder blev Claus S. Nielsen som skipper.

LeMans start (en sejlads)

Vinder blev Blues med Jens Kofoed som skipper. Runner Up blev Tøsen med Kenneth Stjerneby Mortensen som skipper.

Den afdankede kande

Ud over præmier til første og anden plads i de forskellige løb blev den mest ærefulde pokal i år uddelt til Niels Klemm. Pokalen, som har indgraverede navne på flere hædersfulde personer i klubben,  blev uddelt i skarp konkurrence med Jørgen Christiansen. Begrundelsen for at tildele Niels hæderen var hans fantastiske grundstødning i båden Fru Knudsen under kapsejlads.