De kommende aktiviteter i sejlklubben

Sejlklubbens aktiviteter fremgår af google kalender på forsiden. Du kan udvide kalenderen på din PC skærm ved at trykke på plus + nederst på kalenderen.
Her er en række af aktiviteterne:
  • Vintersejlads Lemvig: Hver søndag frem til søndag d. 14. april. Har du lyst til at deltage, så kontakt Jens Kofoed direkte.
  • Duelighedseksamen tirsdag d. 5. marts.
  • Målerdag fredag d. 21. marts. Kontakt gerne målere og aftal opmåling.
  • El- og motorlæreaften: Dato er ikke fastlagt.
  • Klargøring af klubbåde, lørdag den 9. marts, lørdag den 16. marts, lørdag den 23. marts og lørdag den 6. april. Slibemaskiner er reserveret og maling er indkøbt. Har du lyst til at deltage, så kontakt Jens Kofoed.
  • Foredrag Lisbeth og Prebens tur fra Bodø onsdag d. 20. marts. Opslag på sejlklubbens hjemmeside.
  • Velkomstaften torsdag d. 4. april. Tilrettelæggelse sammen med Virksund Lystbådehavn. Opslag på sejlklubbens hjemmeside.
  • Danske Tursejlere foredrag med Thomas Veber torsdag d. 11. april. Opslag og tilmelding kommer som opslag.
  • Vintersejlads Lemvig. Træningsarrangement 13. – 14. april i Lemvig (Chris Nørgaard træner og Anders Kjær Kronborg Oure foredragsholder). Har du lyst til at deltage, så kontakt Jens Kofoed direkte.
  • Standerhejsning lørdag d. 4. maj. Demo af brug af lorteanlæg. Oprydning og affaldsindsamling samme dag.
  • Pigesejlads, introaften mandag d. 22. april kl. 1830.
  • Sejlerskole intro, tirsdag d. 30. april kl. 19..
  • Tune Up kapsejlads, sidste onsdag i april – onsdag d. 24. april.
  • Kapsejlads i Virksund lørdag d. 25. maj. Direkte kontakt til sejlere og klubber samt annoncering og opslag.