Aften i klubben med fokus på motoren i skibet

De senere år har sejlklubben afholdt et motor og elsystem kursus i Virksund før sejlersæsonen. Denne “motoraften” har hidtil fundet god tilslutning. Spørgsmålene og diskussionerne undervejs er normalt guld værd.

Motor- og reservedele klar på bordet

Fokus på fejlfinding

Carsten Overgaard og Carl-Erik Jensen vil i år forklare, hvordan sejlere med motor i skibet kan afhjælpe evt. opståede fejl. Emnerne denne interessante aften vil være fejlfinding på mindre dieselmotor, fejlfinding på 12 volts anlæg samt generel forebyggelse af fejl.

Hvis du vil blive klogere på din egen motor i løbet af et par timer onsdag den 15. februar, så er her den gyldne mulighed. Vi starter kl. 19.

Tilmelding påkrævet

Tilmelding til denne aften er påkrævet og bindende mail sendes til co@overgaardviborg.dk (rettet) inden 9. februar, såfremt du vil deltage.

Vel mødt!

6 Replies to “Aften i klubben med fokus på motoren i skibet”