Fra Kap Det Gode Håb til Victoriavandfaldene

FRA KAP DET GODE HÅB TIL VICTORIAVANDFALDENE

En personlig rejse gennem Det Sydlige Afrika.

Virksund Sejlklub inviterer til foredrag med Sven Primdal onsdag den 1. marts kl. 19 i Virksund.

Tilmedling er påkrævet og gøres her:

Jeg vil gerne deltage i fordragsaften med Sven Primdal

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer:

Jeg er medlem af Virksund Sejlklub, udfyld afkrydsfelt
    JaNej

Med udgangspunkt i et længerevarende arbejdsrelateret ophold i det sydlige Afrika og som besøgende hvert år de seneste 10 år, søger foredraget at beskrive foredragsholderens personlige oplevelser med ”det sorte kontinent”.

Krydret af billeder fortæller foredraget om naturen og menneskene på en personlig rejse på 2.700 km fra Cape Town til Zambezifloden.

Sven Primdal er cand.mag. Han har beskæftiget sig med Afrika i mere end 35 år og har boet, rejst og arbejdet i Afrika gennem længere tid.

Han har været gymnasie- og højskolelærer og har desuden været højskoleforstander ved 2 skoler indtil han i 2002 blev efterskoleforstander på Skals Efterskole, hvorfra han lod sig pensionere den 1. januar 2018.

Sven holder foredrag om historiske og samfundsrelevante emner på Folkeuniversitet, hos oplysningsforbund, på højskoler og i menigheder. Han arbejder som rejseleder i Afrika og Asien for rejsebureauet VIKTORS FARMOR.