Navngivning og søsætning af sejlklubbens nye J70 sejlbåd

Virksund Sejlklub inviterer alle klubbens medlemmer til deltage i navngivning og søsætning af J70 sejlbåd lørdag d. 15. april kl. 13.

Det vil være en stor glæde for klubben, hvis mange medlemmer har tid og lyst til at troppe op. Vi mødes ved kranen i lystbådehavnen kl. 13.

Det er en stor dag for vores klub og derfor serverer vi pølser, øl og sodavand til klubbens medlemmer i f.m. dette særlige arrangement.

Sejlklubben er meget taknemmelige for, at LAG Skive -Viborg (EU midler), Nordea Fonden, Norlys Vækstpulje, Velux Fonden, Sparvest Fonden, Grundfos Jubilæumsfond, Bustrup Fonden i Skive kommune og Friluftsrådet har valgt at støtte vores projekt.

Vi vil også gerne takke Sejlsportsligaen for deres velvilje til at tildele Virksund Sejlklub en af deres J70 sejlbåde.

Vi er den 35. sejlklub i landet, som anskaffer denne moderne sejlbåd til klubaktiviteter. Der er nu over 100 stk. J70 sejlbåde i landet og heraf findes 11 stk. J70 sejlbåde i Limfjorden.

Vi glæder os til at tage båden i brug. Båden vil blive tilrigget, søsat og navngivet. Derudover vil der være en kort markering af denne særlige dag for sejlklubben.

Det vil være en stor hjælp, såfremt I som medlem af klubben oplyser, hvorvidt I vil deltage i arrangementet til Virksund Sejlklub.

Brug gerne formularen til at oplyse om du/I deltager:

Jeg vil gerne deltage i Virksund Sejlklubs arrangement i f.m. navngivning og søsætning af J70 sejlbåd.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer er:

Angiv med tal, hvor mange personer I kommer til arrangementet