Vil du lære at sejle i 2024 i sejlerskolen

Det er nu du skal begynde at overveje, om du vil lære at sejle i 2024. Virksund Sejlklub afholder hvert år sejlerkursus, hvor du lærer at sejle. Du vil komme til at sejle ind og ud af havnen for motor, ligge til kaj, sætte sejl og sejle for sejl i den frie natur på fjorden. Du vil også modtage information om sikkerhed og besætningens roller ombord mv.
Vi sejler med erfarne instruktører på alle både.
Velkomst for nyt sejlerskolehold finder sted sidste tirsdag i april. Første egentlige sejlerdag er første tirsdag i maj. Der sejles herefter hver tirsdag frem til slutningen af juni. I juli holder vi ferie. Derefter genoptager vi sejlerskoleundervisning i august og slutter i midten af september. Du kan som afslutning aflægge praktisk prøve i duelighed.
Læs mere her om sejlerskolen, hvor du også kan tilmelde dig: https://www.virksundsejlklub.dk/sejlerskole/