Bestyrelse og udvalg

På den nyligt afholdte generalforsamling fik tre af sejlklubbens bestyrelsesmedlemmer fornyet mandat til en to årig periode. De gælder Vibeke Stjerneby Mortensen, som kasserer, Kenneth Stjerneby Mortensen og Susanne Fogtman, begge som bestyrelsesmedlemmer. Derudover blev Preben Mehl valgt som nyt medlem af bestyrelsen. Preben blev valgt for et år, således at fra 2025 kan komme i synk med antallet af medlemmer, som er på valg. bent Pedersen fik genvalg som suppleant for et år. Tillykke til alle valgte medlemmer af bestyrelsen.
Jf. vedtægterne konstitueres bestyrelsen på første bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen. Første bestyrelsesmøde finder sted torsdag d. 22. februar 2024..
På hver generelforsamling udpeges repræsentanter til klubbens udvalg. I 2024 sammenlægges kapsejladsudvalg og regeludvalg. Det skyldes, at det i begge udvalg er næsten de samme personer, som deltager. Derudover er de to udvalg tæt forbundne.
Uden indsats for frivillige kan klubbens aktiviteter ikke gennemføres. Så derfor sendes en stor tak for alle frivillige for deres indsats gennem hele året.
Her er en oversigt over klubbens udvalg:
Turudvalg: Torben Lerche og Yvonne Andersen. Turudvalget samarbejder med tursejlere fra Virksund Lystbådehavn.
Målerudvalg: Carsten Overgaard, Bo Nissen Andersen, Jane Høj og Kenneth Stjerneby
Mortensen. Allan Handberg assisterer efter behov.
Bøjeudvalg: Elo Fogtmann og Dan B. Nielsen.
Sejlerskole: Kristian Brøns, Bo Nissen Andersen, Henning Kristensen, Torben Lerche.
Ungdomsudvalg: Claus Thiel Sørensen, Torben Lerche og Torben Laier.
Pigesejlads: Lisbeth Rejsenhus og Mary-Ann Stenbryggen Christiansen.
Kapsejlads- og regeludvalg: Claus S. Nielsen, Camilla Mathisen, Niels Klemm, Kenneth Stjerneby Mortensen samt Susanne Fogtmann og Vibeke Stjerneby Mortensen (”Truttetøser”). Mary – Ann Steenbryggen Christiansen er substituerende Truttetøs.
Kommunikationsudvalg: Jens Kofoed, Cecillie Stensgaard og Lisbeth Rejsenhus.
Bådudvalg: Per Petersen, Bent Pedersen, Henning Kristensen.