Sejlerskolen starter i maj

Sejlerskolen starter i maj. Der er fortsat stor interesse for at lære at sejle i Virksund Sejlklub. Det glæder os, fordi vi vil gerne have flere på vandet.

Sejlsport er drømme. Limfjorden er forbundet med Stillehavet. Du kan komme langt omkring, hvis du vil. Du kan også vælge at sejle i Limfjorden eller rundt i Danmark. Der er mange fantastiske steder at sejle rundt om og til.

Sejlsport kan dyrkes hele livet. Du er hverken for ung eller bliver for gammel til at sejle. Du kan sejle selv, sammen med venner og familie.

Har du først lært at sejle, er det en færdighed, du besidder resten af livet. Du kan få fantastiske oplevelser sammen med din familie og du kan møde nye sejlervenner, når du sejler i din båd. Du kan også dyrke sejlsport som en sportsinteresse og få mange gode oplevelser ud af det.

Virksund Sejlklubs sejlerskole starter i maj og slutter i september. Her får du de grundlæggende færdigheder på vandet.

På sejlerskolen sejles hver tirsdag aften, pånær i juli måned. Du kan læse mere om Virksund Sejlklubs Sejlerskole ved at trykke på link.